2011-03-01

Super bra början på mars, vackert väder och jag är skit pigg :) Kan inte bli så mycket bättre. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på att roa mig med idag? Blir lång prommis med ozzy i det vackra vädret sen kanske robert ville följa med till viken, lämna lite pappaer sen ta en fika eller nå? :) Får se när han behagar att vakna till liv, han har ju "ledig barn vecka" så han kan nog sova ett tag till.
Nu ska jag ta och fixa till mig lite frukost innan jag svälter ihjäl sen är nog ozzy lite sugen på skinkmacka, så sjukt bortskämnd den lilla, men såååå värrrt de. Han äter aldrig hundmat utan de vi äter, massa grönsaker och frukt och gud så bra han mår.
Kanske skriver mer ikväll om jag fått inspration till det ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0