Känn ingen sorg...

Oj denna vecka och helg har det varit tok mycket att göra därav min frånvaro här :P Iaf så har vi fått nya golv i lägenheten och nu är vi så gott som klara i nya :) Känns så sjukt bra men min kropp känner verkligen av det men men nu är det iaf gjort och allt börjar verkligen falla på plats. Kommer må mycket bättre som människa skulle jag tro nu när allt nästan är klart, blir mindre att tänka på och självklart kommer jag att bjussa på bilder men det får bli vid ett senare tillfälle :)
Vart inneboende hos svärfamiljen några dagar medans dom la golv och vi hade ju flyttat det mesta så bott i valbo hade inte varit någon höjdare direkt men då var dom super gulliga och välkommande oss med öppna armar :) Himla mysigt att vara hos dom och att ozzy är så poppis där känns så bra.
På fredagen fick jag skjuts av Camilla (svärmors granne) in till stan, hon hade ett ärende där så jag fick åka med henne in till city gross där jag skulle möta mamma, verkligen jätte snällt :) Mamma och Sussie kom och sen vart det att jag yrade runt med dom resten av eftermiddagen. Efter lite shopping även då i valbo där mor bjöd på lunch på IKEA körde dom mig till fba och dom passa på att hälsa lite på ozzy som vart så glad så han inte visste vart han skulle ta vägen. Sen vart det mys med svärfamiljen på kvällen med musik quiz :) Riktigt trevligt.
Lördagen bestod av enbart plock och pill i lägenheten, och nästan allt vart klart. Fassas lite ute på balkongen, köksmöbler, rumsbord och några mattoer sen tror jag vi har en komplett lägenhet just för tillfället. Vi har ju inte börjat något alls med bäbisrummet utan det får bli ett enare projekt när jag fått vila upp mig lite desamma gäller nog min underbara sambo och vännen som ställt upp, skruvat, borrat och burit :) Alla vi behöver nog en paus ;)

Idag är jag tillbaka på jobbet börja kl 11 och älsk körde in mig, slutar kl 14 imorgon och bella hämtar mig då har jag gjort 3,5 arbetsdagar på 1 pass, kommer man nog vara bra slut. Men ingen vila för mig imorgon när man kommer hem. Johan ska försöka börja 7 så han kan sluta 16 så vi hinner iväg och fixa köksmöblerna :) Får väl se hur det går med den saken men tanken finns ju där iaf ;)
Sen hade jag väl planer på att vila upp mig lite resten av veckan men så blir det inte. Syster kommer och hälsar på under tisdagen, mamma och sussie på onsdag, ska försöka hinna träffa nelson någon förmiddag innan han börjar jobba, torsdag morgon är det tvätta som gäller kl 7 sen är det helt plötsligt midsommarafton :O
Fan tycker tiden går så sjukt fort nu, bara springer fram. På lördag blir jag hela 24år ;) Blir väl inget speciellt med det, bjuda på något fika hade jag tänkt om det är någon som orkar sig hem till mig på midsommardagen vilket jag tror är tveksamt.. Men men visar sig väl :P

Ja så då har jag skrivit av mig lite iaf :P

Några bilder från veckan som varit

Sötaste OZZY som sover på en nallen han fått låna av lucas när vi sov hos dom :) <3


Jag och magen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0