Sönderbränd

Ja igår var mina 2 "kusiner" (har kallat dom för det sedan vi var små så det fortsätter jag med) Sanna och Jessica hit. Sjukt trevligt, fika lite, snacka skit och fick presenter :D Hur gulligt som helst. Till bebben fick vi en fil, blå med vita stjänor, super fin och själv fick jag chanpangeglas och en alkoholfri chanpange som jag och älsk ska njuta av ikväll kanske, är ju så varmt. :) Hum som ska jag följa med Jessica till Sthlm imorgon :D Vi ska shoppa, äta gott och mysa runt på stan, ska bli jätte kul :) Ska komma ihåg att ta med kameran så jag kan knäppa massa kort :D

Svärmor ringde igår precis innan dom skulle åka och skulle ner till ladis, gick dit efter dom åkt och jag skrapa fram en bikini, vilket inte alls var så enkelt, ingen överdel som satt bra men alla underdelar :( SUCK ska leta nytt i sthlm ;) Men hur som brände jag mig rejält, solen tar mer nu än jag kunde fatta och jag har inte byggt upp någon färg alls innan :( Jävla skit men men ska ner idag igen och bränna andra sidan haha :P Älsklingen skulle komma ner när han slutat jobbet också, kanske att jag väntar med att gå ner tills han också gör det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0