Sol :)

Underbart att vakna när solen skiner och vädret bjuder till utevistelse :) Ska snart fixa lite lunch älsklingen kommer hem och käkar med mig efter de ska jag försöka få liv i den där bella så vi tar oss in till stan och kan lämna våra betyg så lönen höjs ;) Annars idag då? Ja händer väl inte allt för mycket vad jag vet just nu får väl se om dagen bjuder på nå trevligheter :D
Tror jag ska lura med bella till köpis en sväng också ;) Måste hitta en ny bekini för alla mina överdelar är för små, tittsen har blivit för stora :P


Min fina sambo, älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Sandra - I väntan på Tuvaliee

Hej.

Jo, jag försöker verkligen tänka på att jag ska vara stolt, för hur man än vrider och vänder på det så är det ingen människa som tittar snett på ens bristningar när man är mamma/blivande mamma. Det är förståeligt att man får såna, herregud, så som magen töjs.. ;) Konstigt att man inte fått fler. Men, allt grundar i att jag inte hade några alls och vaknade med dessa en morgon efter.. haha.. Men all panik kommer gå över snart, har en förlossning att tänka på och snart kommer världens finaste prinsessa :))

Tack för din fina kommentar. :)



Passar på och säger grattis till er, var in för ett tag sen men tror jag inte skrev grattis då :) Sjukt söt mage du har i alla fall. Känns som om man nyss var där själv.. :P Hoppas allt går bra, och lycka till med allt!



Kram

2011-06-27 @ 13:47:10
URL: http://dolcesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0