Shop til you drop?

Fy faan, igår var jag och bella runt halva gästriklands affärer kändes det som, varmt och jävligt var det också. Men men hur som har jag fått tag i det mesta vi behövde till nya lägenheten bara någon matta, soffbord och käksmöbler som fattas nu. Ska väl även titta ut någon helkropps spegel tänkte jag men det har dom väl billiga på ÖB om jag inte minns fel? Ska kika lite snabbt på det idag när jag slutar jobba. Har en extra tur då dom ordinarie ska på möte 12.15-15.45 :P skit tur men det ger några extra timmar och + poäng hos PFV då jag inte sagt nej en enda gång dom ringt ;) Wiie mer klirr i kassan till oss på 5 utgångar under juni får jag ihop 74tim och då är ca 30 av dom på storhelg vilket resulterar i bra pengar även nästa lön. ;) Har bara 5 pass haft 2, har 1 idag och 2 27timmars dom kommande 2 söndag till måndag. :P

De som känns så jävla trist är att vi inte kan flytta in ännu då vi inte fått någon ny kyl och frys vilket är ett måste innan vi kan flytta in, nu håller dom väl på med golv eller ja iaf vardagsrumsgolvet ska slipas och lackas sen när dom tänk sig byta alla mattot återstår väl att se :P Tråkigt värre att de ska ta sån jävla tid bara... Fick veta igår att vi ska FÅ en tvättmaskin av en vän, hur snällt är inte de på en skala? Han tyckte eftersom den bara stod och inte gjorde någon nytta kunde vi ju få ta den så nu hoppas vi att den funkar och rörmockarn våran kan hjälpa oss att koppla in den sen :)

Ja annars då händer det väl inte allt för mycket just nu går så sakta framåt med flytt så man blir bra stressad inombords och min puls är sky hög varje kväll när man ska försöka sova ... :(
Näe nu ska jag ta lite kaffe sen fixa till mig för jobbet...

Älskar min underbara sambo, hans familj, mina fantastiska vänner och min familj som ställer upp och finns där för oss. Kan inte riktigt beskriva hur bra det känns och ni ska veta att jag hade aldrig klarat allt detta utan er <3

Några bilder från dagarna som gått

Grillning ute i rörberg hos carro och henke :)


Ozzy var rädd att vi skulle åka bort utan honom tror jag? Detta var innan han blev klippt i veckan.

Nu har han blivit klippt och intagit en favvo kudde ute på balkongen ;)

Jag var förbi favvi frissan inne på flanör, fick håret ljusare och kortare igen ;) Snygg min fick jag till också :P

Efter frissan vart det fika på mingel&bar med bästa linda och tobias :)

Några random pic´s på mig och magen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0