ny vecka

Jaha då var det måndag och ny vecka, så sjukt tråkigt med detta väder bara. Man blir trött och hängig när det är regn och grått hela tiden inte meningen att det ska vara så under sommaren. Tycker synd om barnen i fba som jag vet ska ha fotbolls skola och hur kul kan det vara i detta väder, funkar väl såklart så länge det inte regnar sen är dom väl inte gjorde av socker men risken att bli sjuk och sängliggandet på sommarlovet blir ju betydligt större.  När jag väl hade somna igår sov jag rätt bra faktisk men lillprinsen har bökat på bra nog där inne så har vaknat några gånger under natten så när klockan ringde ville jag inte kliva upp :P Sen sakna jag mina underbaringar fruktansvärt mycket :( Inge kul att vara ifrån dom och det är rätt många såna pass kvar för mig i sommar, eller vafaan jag har bara såna pass i sommar :S  Men men hur som upp kom jag och har börja med det som ska göras idag innan jag får gå hem, kl 10.30 kommer det en tjej till så vi har dubbelgång tills jag går hem :) Trevligt med lite sällskap :)
Näe nu ska jag pina på här så allt blir gjort, bella hämtar mig hem och ta lite kaffe sen bär det av mot viken för att se om möblerna vi skulle ha finns kvar ;)

Ha en underbar dag alla :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0