Myspys

Igår hade vi verkligen en super mysig dag jag, älsk och bella efter det att jag kom hem från hoj turen :D Vi åkte till IKEA och Jysk för att kika lite men det blev en del som fick följa med hem :) Nu känns flytten jätte efterlängtad och det känns otroligt långt till fredag.

detta är några möbler som fick följa med oss hem igår hitta på jysk också men fanns inga bra bilder så det kan jag knäppa själv sen ;)

Efter vi flängt runt på affärerna vart det fba och grillat hos svärföräldrarna igen, super mysigt och gott. Fick i förrgår en super gullig present till lillkillen men kommer bild på det senare. Var bland det sötaste jag sett :)

Nu ska jag göra mig klar så ska vi iväg till carro och klippa ozzy, dags för det också :) Ikväll blir det väl att kolla BB finalen, annars blir det bara lugnt jobba imorgon så 10.30-18.30 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0