inte riktigt som det ska vara

Jaha har försökt somna men det går inget vidare, beror nog på många saker bla så är det rna nordpolen här, pingvinerna har bosatt sig i duschen och isbjörnarna hade nog fan frösit ihjäl nu :S Mina händer och fötter är blå för det är så kallt, jaha hur gick det till liksom? För någon vecka sen höll man typ på flyta bort när man skulle sova men nu ska man behöva bli köldskadad då? :O ja att det aldrig kan vara bra. Sen har jag inte sovit utan johan på tok länge nu för att jag måste liksom :S sov ju utan honom förra lördagen men då sov carro hos mig istället :P Ozzy var ju lite sämre idag igen så finns ju en del faktorer som gör det lite svårare för mig att somna :( Men men ska väl fösöka igen strax... Johan hade visst inte ens gått och sovit ännu fast han ska upp tidigt imorgon :P han och robert hade fastna framför OZ (fängelse serien) hemma hos oss ;) Sötingarna ^^
Nu ska jag göra ett tappert försök till någon timmes sömn iaf ;P
Imorgon efter jobbet ska det hämtas möbler och skruvas lampor, jag ser ett slut på denna flytt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0