Huvudstaden nästa :)

Torsdag och ännu en dag med strålande sol dessvärre kan jag inte riktigt njuta av den då jag brände sönder mig totalt i tisdags :( Har fortfarande ont och är svälld på ena axeln och det gör förbannat ont :( Men men smällar man får ta det var skönt den lilla stund jag njöt av solen och vattnet :P
Det är inte meningen att man ska se ut såhär efter 2 dagar liksom :S Hoppas det lägger sig snart.. :(


Idag ska jag följa med Jessica till Sthlm, ska shoppas och mysa i massor ska bli så himla kul att komma iväg på något :D Hoppas det är massa rea där precis som här och att man fyndar jätte mycket :) Hur som ska hon lämna ungarna sina 9.30 sen kommer hon hit ska vi fika lite och sånt innan vi beger oss ut på äventyr neråt. Ska försöka komma underfull med hur jag laddar min nya kamera som jag inte riktigt fått kläm på ännu men ska ge det ett försök snart ;) Hoppas jag får till det så man kan knäppa massor av bilder ^^ Vi blir kvar över natten ska sova i husvagn ute på Lidingö ;) Hihi. Hemma imorgon igen lagom till jag ska jobba börjar 18 och slutar 13 på lördag. Då kommer sambon med lillebror, mamma och mormor för att hämta mig efter jobbet så åker vi direkt ut till Ockelbo och hinner kika lite marknad.
Ja så ser väl min helg ut, en himla bra helg om jag själv får bestämma ^^
Men självklart kommer jag tok sakna mina killar här hemma men är ju inte borta allt för länge.. :) 

Igår var jonas och camilla här efter dom varit på MVC och det såg bra ut för deras lilla bebbe också :) Glad jag är för deras skull. Börja tvätta vid 17 sen kom hjärtat hem tog tag i den sista tvätten sen gick vi hem till svärisarna för lite lättare korvgrillning på kvällen, jätte trevligt och mätt vart man. ;) När vi kom hem tog jag mig en efterlängtad dusch efter den vart det chokladdoppade jordgubbar och chanpange mys ute på balkongen med världens bästa, lära ju mysa till det lite extra eftersom jag inte kommer hinna träffa honom imorgon då han är på jobbet när jag kommer hem sen åker jag och jobbar. Om han nu inte skulle köra in mig till jobbet men det är sånt som får visa sig då ;)
 
Balkongmys <3



Några bilder från ladis och på lilla hårbollen våran

Ladis (badplats i Forsbacka)

Robert och Jullan kom förbi en sväng dom också :)

Ankmamma med bäbisar, såå söta


Söta hårbollen i sin väska mamma tog med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0