working class hero

Nu är det snart slut på denna dag och dags för några timmars efterlängtad sömn *hoppas jag* Jobbat från 18 idag till 13 imorgon, slita lite för pengarna ;) Fått massor gjort idag innan ens jag börja jobba. Hjärtat och jag sov på soffan natten till idag allt pga min rygg, får så ont på ena sidan så det finns inte och då har jag svårt att lägga mig i sängen och bara snurra runt och vänta på att sömnen ska ta vid och johan han är ju bara för gullig och ställer upp och sover där med mig bara för han inte vill att jag ska vara ensam, min underbara pojke :) jaja hur som så gick han i vanlig ordning till jobbet imorse och jag fortsatte sova, så sjukt trött på morgonen nu så, men då ringde bella och väckte mig så vart ingen sovmorgon direkt, upp och fixa kaffe till damen ;) skönt att komma upp och få sällskap iaf. Vi satt på balkongen och snacka och vi kom in på att jag ännu inte gjort adressändring så tog tag i det, ringde runt till en massa försäkringsbolag och bad dom skicka hem broschyrer om barnförsäkringar, flyttade hemförsäkringen och la till johan så han är försäkrad också sen fick jag och bella lösa problemet med våra försvunna betyg som vi skickat till PFV men dom inte hittar :S Vi ska åka direkt till ekonomiansvarige imorgon och lämna det personligen och jag ska kräva retroaktivt då jag förlorat massa 1000 pga deras tabbe *arg* så nu ska jag vara stenhård så jag får det jag har rätt till.

Fick gå över till svärmor och tvätta våra jädrans handdukar som vi försökte med i söndags men tvättstugan la ner i ren elakhet :S dom hade fortfarande inte torka fast dom hängt i flera dagar, tur vi fick låna deras maskin :D Känns skönt att ha svärisarna så nära faktiskt, det är en trygghet för oss som familj sen har vi min familj ute i skogen så skönt när vi väl åker dig också, de ska ja försöka övertala johan till att göra när han har semester och jag är lite ledig :D

Känner varje dag hur våran skatt rör sig där inne, bökar som en tok, känns mest hela tiden och man kan se som en våg går över magen :) Är så himla mäktigt och underbar känsla. Drygt 12 veckor kvar nu, alltså 3 månader det är ju helt sjuk, inte allt för långt kvar tills prinsen är beräknad. Längtar sjukt mycket nu, vill ha honom här hos oss, livet kommer få en helt ny mening med han i bilden, min egna lilla familj får det underbaraste tillskottet man kunde tänka sig :) Är så oerhört glad att vi tog beslutet att behålla honom trots omständigheterna, på väldigt kort tid har johan och jag vuxit oss starka och känslorna jag har för mitt barns far är obeskrivliga. På så kort tid har han lyckats göra mig så lycklig, hans och hans och min familj har förgyllt varje dag som gått och att dom finns där hela tiden fyller mitt innre med värme.
Lyckan som jag har i krobben går inte att med ord beskriva, är säker på att vi kommer klara oss super bra i framtiden och att vi har dom bästa vännerna och familjerna som stöd. Hoppas att jag kommer kunna vara ett stöd och att min kärlek räcker till om johan skulle tveka och det samma gäller mig, för det kommer  inte alltid att v ara en dans på rosor men vi har för mycket att förlora för att bara ge upp. Familjen betyder mest för mig och för den är jag berädd att kämpa med det som behövs.
Kärlek till mina närmaste <3

Magen idag :) <3

Våran skatt är ett riktigt energiknippe :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0