Livet i en bubbla

Ja här blir det inte mycket skrivet just nu inte, datorerna har jag inte riktigt fått ordning på så det är svårt men men de är som det är ska göra ett tappert telefon samtal till 3 idag så kanske de händer grejer?
Ja dagarna som varit har vi roat oss mest med shopping och vänner jag och min kära sambo. Var iväg till stan i förrgår på lite ärenden, fick tag i skötbord, byrå, vagnleksak. hämta ut paketet från babytobe sen lite annat, mys och fara runt på sånt med johan :) Under kvällen hjälpte jonas johan att bygga ihop byrå och skötbord, vilket var både roligt att se och höra på när dom var igång :) Haha sötnötar, 2 blivande pappor in action :P Johan konctaterade snabbt att han skulle då bara köpa ihopmonterade saker till deras knodd men det blev viss lite svårt när dom redan införskaffat spjälsäng från IKEA vilken kommer i låda och med anvisningar hur man får ihop monstret :)
Camilla roade så snällt mig sen fixa jag ihop lite käk åt oss :) En riktigt trevlig dag och kväll måste jag säga :)

Lite shopping :)
Vagnleksak och vangtäcke från barnenshus
2 par mammabyxor från H&M, äntligen hittade jag stl 34 :D
Paketet från www.babytobe.se innerhållet var väl inte mycket att hurra för dock.


På plats :)


Byrån från IKEA har vi nästan fyllt

Body´s strl 50-62 och lite strumpor

Pjyamaser strl 50-62

Byxor strl 50-68 tror jag?

Tröjor (tjockare) strl 50-68 lite dregglisar och mössor också :)


Skötbordet från barnenshus och korgar från jysk


Igår var det full fart mest hela dagen, tog med mig sambon till viken för att reda ut lite ? med försäkringskassan som jag inte fatta men då hade ju dom sommarstängt och hänvisade in till gävle. Jaha hem igen då, jessica kom och vi tog någon kopp kaffe sen for hon och jag in till stan så jag fick göra mig lite mer ovän med F-kassan, fyfaan vilket skit de är att vara sjukskriven den saken är ju klar och de där med havandeskapspenning kan jag äl drömma om, skapligt less. Jaja tur jessica var med som har en väldigt lugnande inverkan på mig så vi gled in på 9an för lite shopping :)
Vart lite smått till bebben, johan fick 2st tröjor och jag 1par jeans, BH och trosor :)
Kom hem, jessica åkte hem till sig, johan gick över till robert, jag och ozzy la oss för att vila lite.
PÅ kvällen kom carro med fläskfilén jag skulle fixa till kvällsmat, vi hade balkongmys, käka god mat och prata en jävla massa. :P Efter hon åkt var jag dyng trött men tog mig iaf in i en dusch sen var det typ nattinatt.

Såhär tycker ozzy om att ligga när han ska vila med mig :) Mina svullna fötter fick oxå vara med på bild ;)


Idag tror jag vi ska ner på ladis och njuta av det fina vädret och värmen som är sen till kvällen ska vi nog åka ut till hofors hem till jonas och camilla som det var planerat iaf? Får väl se hur det blir isf sover vi nog kvar så ska jag följa med camilla till barnmorskan på torsdag morgon :) Sen senare på torsdag beroende på när vi kommer från hofors ska jag träffa Linda, vilket inte var igår. :O Jaja nu ska jag väcka liv i johan och sparka igång denna dag även :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0