lite uppdatering :)

Då var det ny vecka och med andra ord går vi in i v.31 redan, fan va fort tiden går :) Idag ska vi försöka få lite uträtt då robert ställer upp och kör oss så vi kan hämta ut skötbordet som vi beställt från barnenshus, ska även hämta boxen jag beställde för flera månader sedan. Ska även passa på att hämta ut boxen från apotekgruppen som finns att beställa på www.babytobe.se till ett värde av 500:-
Efter vi varit i stan ska vi förbi IKEA och köpa en byrå sen lite annat som vi ska ha, så blir en dag med bebbeshopping och sen bygga ihop allt när vi kommer hem :)
Fick veta att jag ska få låna en vit gungstol av carros mamma, super snällt tycker jag. Skönt att ha en sådan att gunga lillen i :)
Jaha annars då, fick alla bebis kläder tvättade, shit va mycket det var 3 torkställningar och fick även hänga inne i badrummet, ovanför badkaret och i köket så det vart en del. Har bäddat vaggan fast jag vet att det är tidigt men ändå hinner ändra mig så den blir förmodligen ombäddad, men det fattas en bebis där i, men om drygt 2 månader ska han vara här :D Som vi längtar efter dig nu våran prins. <3

Ja som sagt våran prins är inte klädlös men mycket är i lite större storlekar som han kan komma att ha senare så :)




Vagnen är hemma nu :)



Vaggan :)


Igår när carro kom och hämta oss så tyckte ozzy att detta var en extremt bra plats för honom, theds bilbarnstol ;) Sötfisen våran <3


Min bästa sambo satte ju upp lampor i lägenheten här om dagen, här är beviset på att han kan utan att bli vansinnig ;)


Camilla och jonas var förbi en dag här så camilla hade lite att göra med sig till mig :)


Avslutar med dagen ina bilder :)



Kommentarer
Postat av: Sara Hedqvist

Det är så kul att du skriver vad som händer så man kan följa med lite fast att man själv har dåligt med tid! Nu får du vila dig och ta hand om dig tills vi får se på din fina lillkille :)) <3 <3 tänker på dig!!

2011-07-25 @ 16:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0