Bara massa mys

Jaha nu har man ju klagat som en galning på denne extrema värme som varit så idag när man vakna, ahh fint väder men det var då faan inte varmt :S Hum men känns bättre såhär för mig för klä på mig har jag inga problem med att göra så i mitt fall är det underbart med sol men inte när det är fööör varmt.
Ingen aning om vad jag ska roa mig med idag heller, städa kanske inte för att det är super stökigt heller men måste ju hitta på något att göra. Jaja får väl se vad vi hittar på ozzy och jag?

Igår var jag, älsk och ozzy ut och hälsade på mamma, hon och rune bjöd oss på super god pizza ute i Lingbo, var super mysigt. Jätte skönt att få mysa med mamma igen, inte allt för ofta vi träffas. Blir ju så när jag inte har någon bil och hon typ jobbar jämt. Men nu har hon semester i 2 veckor så får se om vi skulle försöka träffas nå mer :)

I helgen var vi först på ladis på dagen på lördagen, carro, henke och ungarna kom dit också. Efter det var det hem, fixa till sig lite sen bar det av till robinhood (restaurang i forsbacka) för att fira johans morfar som fyllt 70år :) Vi käka grillbuffé och shit vilken fantastisk mat alltså, man åt ju så man trodde man aldrig mer skulle behöva äta ju ;) Efter det vart de eftermys på svärmors altan var inte hemma fören halv 3-3 på natten ;) Var en super mysig dag och var jätte trevligt att man fick vara med :)

Min alkoholfria drink, super god :)






Pojkarna på ladis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0