Torsdag

Hade absolut ingen fantasi till någon jävla rubrik :S Lite trist väder idag men det gör inget för jag och sambo ska städa, tvätta och inventera lite i vårat förråd idag :P Sånt som måste göras så då är det skönt med dåligt väder.
Morgonen började mindre bra, datan börja med att inte ta laddningen, internet funka inte och sen börja min jävla mobil att krångla. Så tog tag i skiten och ringde 3 vilket resulterade i att min månadskostnad på internet och mobilabonnemang vart billigare, får ett nytt modem, högre hastighet och nytt simkort till mobilen och allt det vart billigare för mig i månaden vilket blir en bättre ekonomi för mig coh min familj så ibland måste de gå skit för att de ska bli bättre :)
Camilla informerade mig idag om en gratis babybox från apoteket värde 500:- så den har jag registrerat mig för nu så fick en kod så det var bara att hämta ut på närmaste apotek sen har jag ju en box från barnenshus att hämta ut också, gratis är gott ;)
Näe nu lär vi väl ta tag i dagen så något blir gjort ^^

Mamma och pappas lurvtuss <3


Kommentarer
Postat av: erika

vart fixar man boxen från apoteket nånstans? :)

2011-07-21 @ 12:09:09
URL: http://eeriiika.blogg.se/
Postat av: E

På barnens hus har dom också gratispaket för alla gravida som du kan hämta, innehåller bl.a. en blöjhink som är jättebra! :) då registrerar du dig på deras hemsida eller bara går dit.

Lycka till med lillgrabben!

2011-07-21 @ 12:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0