Mor+dotter

Ja en sån dag hade jag och min kära mor igår. Carro kom på förmiddagen och hämtade upp johan för dom skulle städa ur min gamla lägenhet i valbo, super snällt :) Så kom mamma hit och fika lite sen åkte vi mot owes. Hon skulle titta på nå utemöbler men hittade inget av intresse så vi strosa runt där ett tag och hittade lite annat smått. Efter de åkte vi förbi biståndsgruppen, där hitta jag en massa fina kläder till prinsen, en panos bikini till mig, en amningskudde och 2st jätte fina vinglas allt det köpte mamma till mig :) Var förbi jysk där hitta mamma en fårpläd vi ska ha i vagnen (svart, äkta) och ett väteslakan inne på mediamarket hitta jag en vanlig termometer till bäbis och en vattentemp så de fick följa med hem. Hann på IKEA lite också och kolla runt efter möbler till barnrummet men vet inte riktigt om vi hitta något, kanske en byrå? Efter allt springande i affärer men i ett väldigt lugnt tempo åkte vi mot fba där mötte vi upp johan och mamma bjöd oss på pizzan. :)
Hade ju fått hem en massa försäkringspapper så mamma följde med hit en kort sväng och gick igenom vilken hon tyckte var bäst och den blev det ju, mamma har bättre koll än mig på sånt där. Sen var det dags för henne att åka hem :( Hjärtat och jag bänka oss i soffan för filmmys sen sängen ;)
Hade en jätte mysig dag igår <3

Idag vakna vi sent, sov väldigt länge ända till 12 då våran tvätt tid börja. Var bara att dra igång dagen direkt och få saker gjorda. Nu är nästan all tvätt klar, disken är borta, dammat, plockat, vädrat och hjärtat håller på dammsuger de sista. Han är så otroligt gullig min karl som sliter med hemmet när jag inte riktigt orkar eller ska ta i för mycket och utan gnäll :) Min underbara sambo <3
Ska väl ta tag i den sista tvätten sen göra sig klar för grillkväll hos svärisarna som sen åker på semester i 2 veckor. :)

Har inga nya bilder just nu att bjuda på så men ska försöka ta några ikväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0