En förbannelse

måste vila över våran lägenhet, helt seriöst. Saker går sönder, lossnar och krånglar på löpande band, helst sjukt :S Nu senaste gick stången till duschdrapperiet sönder när johan duscha så han fick den i huvudet, dagen efter vi satt upp en ny går duschstången sönder när han ska duscha, lite scary tycker jag. Sen har laddaren till min gamla data gett upp och ger inte ut rätt ström och internet på min nya funkar inte så just nu känns det skit kul :S
Jaja johan har iaf fått upp taklampor i hela lägenheten nu, utom bebbes rum då dit har vi inte hittat någon lampa ännu. Idag håller vi på tvättar alla hans kläder och sängkläder ;) Sjukt mysigt men shit så mycket. Sen i veckan ska vi ta oss iväg och fixa byrå, hämta ut nya skötbordet som vi beställt och lite annat smått och gott till bebbens rum, tycker det är så sjukt mysigt att göra allt sånt ihop med johan ist för att behöva lalla runt själv :)
Nu ska jag lämna över datan till min söta smabo så han får surfa lite innan batteriet tar hel slut, återkommer när jag fått bukt med datorerna. :)


Kommentarer
Postat av: Karin

BOOOOOO Spöööken?

2011-07-23 @ 16:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0