BOKAT



Japp nu är shoppingresan sommaren 2011 bokad för mig och 2 av mina damer, Bella och Carro :) Vi kommer åka härifrån den 7e augusti och kommer hem igen den 9e. Ska bli himla roligt och jag hoppas verkligen att jag fortfarande mår skit bra så jag orkar med allt gående och shoppande men det ska väl inte vara några problem va? ;) Hihi. VI ska bo på campingen, 2 nätte i en husvagn som dom har där så det blir nog jätte bra det och vi ska låna min mammas bil som är stooor så vi kan handla meeer ;) haha. Kommer nog bli en toppen resa och har ju massa prylar kvar att handla till bebben :) Kan man ju lika gärna passa på och se om det finns billigare alternativ där när man ändå åker.
Det blir förmodligen den sista resan jag gör innan det bär av till BB och prinsen kommer till oss så ska njuta så mycket jag kan av våran lilla mini semester, längtar som en tok, var ett tagsen jag var dit nu, 09 tror jag och vissa förändringar har ju skett så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0