bästa <3

Jag har världens absolut bästa pojkvän, idag har han varit ännu mer underbar än vanligt nästan, om de nu går? Ja i vilket som så gick ju han iväg till jobbet en sväng fast han har semester så kom plutten och hämta upp mig och ungarna. Åkte in till stan och fixa med papper och som det var givet så vart de ju krongel med försäkringskassan direkt men hoppas det löser sig annars blir jag tokig. Var förbi barnenshus så hitta ett skötbord jag vill ha och kolla lite annat passa även på att handla hem lite när vi ändå var iväg. Ungarna var som ljus så allt gick skit bra, johan skicka sms när vi var påväg hem och tala om att maten var på g, sötaste så när vi kom hem var det bara att sätta sig till bords :) Käka kötbullar och spagetti vilket ungarna uppskattade även jag med som var tok hungrig. SEn kom henke och hämta dom små liven då däcka jag lagomt av i ca 2 tim, johan väckte mig lite lätt, fråga om jag ville ha kaffe för de var nybryggt och att de kanske inte var så smart att sova mer om jag ska kunna sova inatt ;) Han ringde gavlis om vårat lås som har muppas sig så vi knappt kunnat låsa eller låsa upp men nu ör det klart oxå :D
Nu på kvällen fråga hjärtat om jag ville ha nå mat men kände mig inge hungrig men som han känner mig gjorde han mat åt också *bästa i hela världen* Sen har vi varit utan varmvatten och är det fortfarande så han har kokat vatten i vattenkokaren så har han diskat, världens bästa min karl <3
Nu ska jag mysa sönder honom för imorgon är vi helt lediga till eftermiddagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0