Babbel

Jobb passet gick jätte bra även om min hemlängtan var värre än vanligt men men allt går bara man vill. Strålande väder och skönt ute när jag gick av 13 och bella kom och hämta upp mig. Vi åkte och fixa våra papper med PFV så nu är de äntligen gjort sen bjöd hon mig på MAX ;) Sen vart det hem byta om till nå lättare och över till svärmor där lurvtussen befann sig, men han har det för jävla bra när han är där :) Han blir bortskömd och är himla omtyckt så där kan man lämna honom med gott samvete när man jobbar eller ska iväg en sväng. Sen när johan kom efter jobbet så då tog vi med oss lucas och gled ner till ladis en snabbis, vattnet var svin kallt idag :( men hur som var det mys att vara där med dom, solen var ju varm iaf. Efter de vart det grillat och melon :) Carro var nyss förbi en sväng och snacka lite, inte träffat henne på några dagar nu så.
Nu blir det ett bad sen krypa ner med världens bästa som jag för övrigt firar 6månader med imorgon :) Tiden bara flyger iväg vi har hunnit med så mycket <3

Min fina mage idag ;)


Min söta karl har inte sett mycket av solen utan mer insidan på ett lager ;)

Söta lucas :)


Imorgon ska jag följa med svärmor och lucas till köpis en sväng, hon ska införskaffa sig några nya plagg och jag ska fan hitta en bikini innan jag blir galen ;) hihi måste ha en ny till tuttarna, nederdelen är fortfarande 36 men inte brösten liksom dom har ju blitt större. SEn blir det jobba, börjar 18 till 14 på fredag så blir inge mysa på halvårsdagen men hjärtat heller :( men men vi myser ju alla andra dagar när vi har chansen iaf så :)
Näe nog med pladder och nu har älsk tappat upp ett skumbad till mig, bästaste :)

Ja man får väl lov att se lite risig ut efter ett låååång pass på jobbet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0