Natt öppet på 67an....

Ja nu sitter man här och inte är ett dugg trött och håller på hosta upp lungorna, har huvudvärk och mår fan illa :( Mindre kul måste jag säga. Var ju som sagt till HC idag fick hostmedicin och akut remiss till lungröntgen, får svar på måndag om det. Men måste erkänna att min kropp inte längre orkar med detta förbannade skit. :( Hoppas medicinerna håller vad dom ska och att jag snart är människa igen... Bella kom över på kaffe, himla trevligt var längesen men när hon väl kom var det prata på som vanligt som att vi inte varit ifrån varandra alls :)
.
.
.
.
.
.
Du är så sjukt himla underbar, och trivs såååå sjukt bäst :) Du får mitt hjärta att slå extra hårt och fort. Det är fantastiskt hur livet kan bli ibland. Hoppas verkligen på dig och oss nu... Jag kan då inte önska mig bättre <33

Kommentarer
Postat av: reko

Bli frisk! :(

2011-01-21 @ 09:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0