2011-02-27

Gårdagen var till belåtenhet måste jag säga. Bella kom förbi på morgonen efter J åkt till jobbet och lite senare kom även Robert. Trevligt med sällskap och få prata av sig lite med andra än J. Är ju inte allt för många av mina vänner som kommer hit och hälsar på, de är minde kul men men så är det väl bara. Efter J´s jobb åkte vi till viken och handla, först Ö&B sen Willys, handla för 1800:- ojoj massa mat och andra prylar det, men behövdes så nu ska vi nog klara resten av månaden bara smått som måste handlas allt eftersom.
Efter handlingen for vi hem till J´s mamma och Tomas på tacokväll, super gott och trevligt var det men shit va trött jag var när vi väl kom hem så det blidde sängen direkt nästan. Vakna pigg och utvilad idag så det är ju skönt.

Nu ska vi snart börja städa här hemma så det är rent och snyggt när Ozzy kommer hem, tycker det är onödigt att dra fram dammsugaren direkt när han kommer hit, en av dom saker han tycker mindre om... haha lillbebben ska klippas idag, mamma och jag ska raka av han all päls. Mycket mysigare då för han vill kura med en hela tiden med för mycket päls är de för varmt. Så ikväll är det inte en hund som följer med utan snarare en råtta, så han ser ut när man klippt honom ... hah. Ska knäppa före och efter kort så ni får se sötingen ;)

Nä om man ska ta och göra ett ryck här hemma så det blir gjort så vi kan åka någongång, saknar min mamma som en tok, jätte längesen jag träffa henne nu ;( Mamma <3


OZZY <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0