2011-02-21

Ny vecka nu då får se vad den har att erbjuda. Den börjar då bjussa på en massa onödig snö, vi behöver inte mer nu måste jag få påpeka. Nu vill jag ha vår så den fortare blir sommar och varmt :) Trött på kyla, snö och grått.

Igår åkte jag och J ut till fba mot kvällen skulle lämna mitt xbox till lucas som förövrigt blev himla glad :) Efter vi varit där ett tag så gick vi över till Robert, vart bjudna på hamburgertallrik ala roberto ^^ haha a gott var det iaf och frisco bröd, I LOVE. Efter maten vart det tv och väntan på BB 2011 skulle dra igång. Måste säga att jag är lite besviken på urvalet människor där inne för måste ju funnits bättre alternativ av 7000 sökande, iaf kan man tycka. Men får väl se kan ju bli roligt av de där gänget oxå men har inte allt för höga förväntningar på några utav deltagarna. Tror inte jag kommer sitta varje kväll och kika blir nog ibland och på söndagar för då körs de ju ändå genrep av veckan som gått.
Tror de var roligare förr när dom fick uppdrag dom lära klara för att få pengar till mat och sånt :) Var mer tävling en "göra bort sig i TV". Får se vad denna säsong har att bjuda på finns ju en anledning till att de inte sänts på några år :P

Näe fixa mig lite frukost då så magen slutar kurra men vad sen då? :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0