Väntan..

Har varit lång för er min läsare, jag ber om ursäkt för min tysthet men har hänt en del saker i mitt liv som gjort att jag inte kunnat skriva. Har väl egentligen inte orkat heller om jag ska vara helt ärlig. Vad det är som hänt vill jag inte ta här men det har tagit hårt på familjen, mycket oro, tankar och funderingar har snurrat den senaste veckan.
Hur som börjar jag komma på fötter igen, styrkan börjar sakta men säkert återkomma och börjat skjuta tankar och så åt sidan för jag kan ändå inget göra som läget är nu.
Men besvikelsen är stor, förtroenden förstörda för alltid och ilskan för det som hänt är jobbig att bära.
Jag och svante har spenderat veckan i mörtebo hos min mor, hon behövde oss och jag behövde finnas där för henne. Svante har absolut varit ett ljus i mörkret nu mer än vanligt. Han har skänkt oss så mycket, vet inte vad vi skulle gjort utan honom nu. Underbara barn, dina leenden, skratt och flin <3
Igår var det 4e advent och våran skatt blev hela 11veckor :) Shit tiden har gått otroligt fort och nu är han helt med i blick och hörsel. Han flinar, jollrar och testar sin röstkapacitet. Sover himla bra minst 7tim per natt, sömnen på dagarna har blivit mindre. Han sover kortare snuttar på dagen och vakentiden blir längre. Då vill han stå i knä, sitta med och man ska prata med honom hela tiden :) Så himla go.
Han är nog ca 62cm och väger nog 6000g någonting?!
Nästa vecka är det dags för BVC igen och då är det vaccination som gäller. Faktiskt är jag inte ett dugg nervös över de heller. Synd bara att han förmodligen blir lite dålig efteråt, men då vet man ju vad det beror på.
Några dagar kvar till jul nu och en del som ska göras innan, börjar med det imorgon. Idag ska vi bara vila och ha det gött, svante och jag. Gå över till farmor en sväng annars händer inte allt för mycket. Jonas och camilla skulle komma förbi en sväng.
Här kommer lite bilder
Emmas nova och våran svante, goungar <3
Mys hos carro
Lika mamma <3
Nu vaknar han nog snart så ska klä mig och fixa lite :) Hoppas ni får en bra dag där ute

Kommentarer
Postat av: Farmor Carina

Du / ni har varit saknade må ni tro.

Massor av sryekekramar från oss alla till er alla.

Kramisar

2011-12-19 @ 09:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0