Stolt mamma <3

Svante sover fruktansvärt bra nu på nätterna och sedan en tid tillbaka, 6-8tim i sträck. Tycker jag är enormt skönt både för hans och våran skull. :) Sen när han vaknar på morgonen är det ett blöjbyte och ca 200ml ersättning sen sover han i ca 2tim igen :)
Så nu ligger han och sover, de tänkte jag också göra men insåg snabbt att jag var för pigg, kunde inte somna om.
Ohhh när jag la ner honom i vaggan igen så höll han upp huvudet högt i drygt 1minut, johan hann också se innan han skulle till jobbet. Shit, de kändes verkligen i magen och ryggen sträcktes ut, stolt mamma :) Och att jag hann fånga det på bild, trist bara att de var i vaggan men gjorde så gott jag kunde.
Här kan ni se de vi fick :)
Han är nu 2månader och 2dagar, våran underbara prins. <3
Igår var vi in till stan jag och svante, träffade ullis och carro. Ullis bjöd på lunch på mingel och bar. Svante skötte sig jätte bra och han snacka, flina och hade sig :) Gofisen, dom tyckte han var så söt och hade jätte mysigt. Men sen vart han lite kinkig och det var dags att åka hem. Fick vänta på bussen ute i kylan i ca 40min, de var mindre kul. En buss uteblev helt enkelt. :(
Han fick så fina presenter av dom, lite stora men som han växer så kommer han snart i dom :)
Tusen tack till er dom var jätte fina :)
Om ett tag kan våran sötnos vara en panda :)
Röda chinos och en riktigt skjortbody från fix :)
Igår kväll vart det fullt hus här hemma, emma, robert och marcus kom över och höll oss sällskap. Trevligt, vart kaffe och en massa prat. Efter dom gått var det bara att varva ner, trösta lillkillen som var lite kinkig, men somnade tillslut i mammas famn :) Sen natti natt
När svante vaknar så ska vi göra oss lite klara för en prommis och ett besök hos farmor :) Trevligt så får hon också snosa lite svante bäbis :) Senare hoppas jag att hinna med organisering i garderoben, tvätt och emma skulle nog komma över. Så idag blir en hemma dag fast kanske inte så lugn. :P Kan man väl leva med. Hann inte skicka efter bilder igår heller så måste ta tag i det ikväll, kärleken skulle kolla på Top Gear så då kan jag väl passa på att lalla med det.
Ha en bra dag nu alla :)
Gårdagens mamma

Kommentarer
Postat av: Jessica

hej! lägger länken här då. dom där röda chinosen ska ruben ha på julaftonen :D

2011-12-06 @ 10:09:12
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Carro

Tack för kommentaren! ;) babygymmet har jag fått av syrran som hon har fått från nån innan, så tyvärr vet jag inte vart den är ifrån :)

Vilken fin blogg du har! :)

2011-12-06 @ 15:13:55
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0