2a advent

Ursäkta min frånvara men har varit hos min mamma uppe i skogen och vi har haft en jätte mysig helg. Massa god mat, skogs prommisar och mormormys. Svante har varit super gullig hela helgen, sovit, ätit och "pratat" en jävla massa, go ungen.
Skönt att komma dit ibland, ingen täckning på mobilen har jag där heller så himla lugn och skönt.
Hann få massa tvättat också.
Fick super fina ljus av min älskade mamma, ni ska få se kort på dom imorgon eller nå?
Svante fick sova i resesängen denna gång och de gick skit bra, han levde verkligen om och kunde röra sig fritt. Sov lite hur som men jätte bra sov han.
Våran prins är ju 9 veckor idag :) Tiden går så fort nu alltså. Ojoj. Våran underbara unge <3
I veckan har jag massor som ska göras och hinnas med om min son vill dvs :) Allt beror ju på honom.

Kommentarer
Postat av: Svantes farmor Carina

Lite farmor mys måste ni också hinna med. <3 <3 <3

2011-12-04 @ 22:23:25
Postat av: Svantes farmor Carina

2011-12-04 @ 22:24:21
Postat av: Svantes farmor Carina

2011-12-04 @ 22:24:23
Postat av: Svantes farmor Carina

Lite farmor mys måste ni också hinna med. <3 <3 <3

2011-12-04 @ 22:25:35
Postat av: Carina

Tror min dator betedde sig lite konstigt igår kväll.

2011-12-05 @ 08:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0