v.35 <3

Ja är i v.35 (34+4) idag, så snart v.36 :) Faan vart tar tiden vägen? ;) Nu är det några av dom bloggar jag följer som börjat kläcka söta små bebisar, då längtar man ju inte mindre. Börjar bli riktigt jobbigt nu för kroppen, men är inte många veckor kvar nu förhoppningsvis :) Men men dom sista veckorna brukar vara dom hårdaste har jag hört så försöker förbereda mig mentalt får väl se hur det går.
I övrigt så var jag iväg till BM förra torsdagen och allt såg bra ut förutom att järnvärdet fortfarande är lågt men kämpar på med mina piller, det hade iaf gått upp och magen följer inte riktigt kurvan men bebis mår bra och även jag. Bra blodtryck, samma som första gången jag gjorde de, vikten ser än så länge bra ut ja allt var okej.

Imorgon ska jag och johan på föräldraträffMC får väl se vad det är för nå om jag kan slappna av bland allt nytt folk och så, visar väl sig var det är för nå? Lite nyfiken är jag ju men sen vad jag tycker om det återstår att se.

Han rör sig hela tiden fortfarande, så det kan ju absolut inte vara för trångt åt honom ännu för shit så han lever om. Älskar att känna våran skatt och längtar så mycket efter honom nu <3

Magen v.25 (34+2)


Kommentarer
Postat av: Elin

Jo det blev lite allvarligt till slut. Moderkakan lossnade och det blev akut snitt. =/

2011-08-29 @ 18:28:26
URL: http://elinpantsar.blogg.se/
Postat av: carro

Det går fort när man har roligt =)

2011-08-30 @ 15:11:36
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0