v.33 <3

v.33 (32+3)

Orkar inte lägga in allt skit som jag brukar så delar bara med mig av mitt eget skit denna gång ;)


Börjar bli jobbigt nu, bebis växer och jag blir bara större och tyngre, eftersom jag var så liten från början blir dom få kilona extra och en stor mage väldigt påfrestande för min stackars rygg. Men men visste väl någonstans att värk och skit skulle komma. Fötterna sväller, händerna har svällt lite och mest hela jag känns svälld om jag ska vara ärlig. Magen börjar bli så stor nu så det är bara fler och fler gravidplagg som får flytta in hos mig för en stund, tur man hittar i mindre storlekar iaf, vilket inte är så lätt när det gäller mammabyxor.
Hur som är det full fart på våran lilla prins där inne, tydligen är det då inte för trångt än då han väljer att använda min mage som "warzone", sparkar, slag och massa rörelser ;) Men det är så underbart att få känna honom så får lov att försöka bita ihop när han försöker krossa mina revben, trycka hål på urinblåsan och puta med rumpan så magen nästan spricker.. Hihi det är bra drag i våran minsting ^^
Var hos BM på besök i onsdags och allt såg bra ut
vikt +7 sedan inskrivning
magen 29cm + 1 cm sedan förra mätning
blodtrycket har legat lika sedan inskrivning 110/60
prinsens hjärta snitta 140 <3
bara järnvärdet som är som de är men förhoppningsvis visar det bättre om ca 2 veckor vid nästa besök :)

Magen v.33 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0