Tungt nu

Ja idag gick vi in i v.32 alltså 31+0 men jag kan inte riktigt glädjas åt de heller :( Är så jävla mycket skit som häner just nu känns det som. Jag blir sjukskriven, jävla tjaffs med FÖRSÄKRINGSKASSA och 1000 papper som ska skrivas i och skickas hit och dit, bebis vill titta ut tidigare så har redan besökt förlossningen fler gånger än vad man ska behöva innan det ska komma någon unge, mina cell jävla prover, har fått problem med en tand igen och nu är våran lilla älsklings hund helt plötsligt jätte sjuk ;( Mina krafter börjar ta slut och vet inte hur mycket mer jag ska orka innan jag bryter ihop, när ska det börja bli bättre?
Imorgon ska jag ringa veterinären direkt på morgonen och hoppas jag får en tid redan under dagen så dom får kolla upp honom så vi kanske kan få något svar. Både jag och Johan är livrädda att vi ska åka dit med hund och hem utan :( Hemska tanke, men vill ju absolut inte honom något illa och att han ska lida. Tror och hoppas på att han ska bli bra och att det finns någon dom kan göra för honom. Våran lilla hårboll <3

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0