TJOCKiiiiiiiiS ;)

Jaha så vart det en pang dag igen nu då, solen visar sin bästa sida och det är varmt ute :) Har faktist suttit ute mest hela dagen. Tog sovmorgon imorse då jag ändå inte skulle vara barnvakt åt thindra för det löste sig ändå så då passa jag på att sova ikapp lite. Vilket var gudomligt. Kände mig rastlös och ensam när jag vakna så fråga min kära och bästa svärmor vad dom hade för sig och om hon var redo för lite kaffebesök och det var hon :) Fixa på mig lite kläder och traska över dit, så mysigt att bara sitta där, prata, dricka kaffe och bara vara och självklart vart jag bjuden på en super god lunch, man blir något bortskämd när man är där :)
Sen kom min älkade karl förbi med isak och visa upp bilen lite mer. Just ja det har jag kanske glömt att berätta, vi har blivit med bil, en grön volvo v40, inte gubbig utan lite mer sport på våran ;) Hur som är vi nöjda med valet än så länge, bara kammen och lite till som ska bytas men allt är redan fixat, bokat och klart så det blir gjort ;) Ska lägga upp någon bild sen när vi har fått hem pärlan ^^ hihi skönt att veta att bil finns när det är dags för lillen att komma ut :)

Efter ett tag gick jag vidare hem till emma, småpratade lite och tog det lugnt. Fick ett skydd till skötbordet av henne, snällt och hon hade mer saker vi skulle få men hon lära botanisera ihop det först ;) Jätte snällt tyckte jag :) Nu är jag bara hemma och tror camilla och jonas skulle komma förbi en sväng innan dom ska på bilbingo här i fba och jag måste fundera ut vad min karl ska utfodras med idag ;) hihi

Just ja gjorde en tabbe här om dagen så nu är jag tok blond i skallen, vilket ju inte var tanken men men. Måste ju vänta ett bra tag innan jag kan göra något åt det så man inte prepparerar det allt för mycket. :P Usch trivs inte alls i blond fast jag är det från början, ser så ung ut och ja jag trivs inte alls men lära ju neutralisera det lite innan jag kan få det som jag vill ha det :)


När jag var påväg hem till emma så kunde jag inte låta bli att reagera på min skugga och den väldiga magen som stack ut :P haha stanna till, tog några bilder och skratta för mig själv. Min skugga var inte alls något jag tänkt på tidigare :P



Söta camilla kom över till svärmor när jag var där, ropa glatt hej inifrån innan hon kom ut och kasta ur sig "hej tjockis" och världen flin. Hon förklara lite snällt att nu är det faktiskt okej att säga så om man menar det på ett lite "gulligt" vis :) Haha ja klart det är, jag är ju tjock nu ;) men det är fan bara magen, sen att mina händer, fötter och ben är svälld är en annan sak :P

Tyckte iaf hon var lite söt sådär spontant bara :) Ja jag blir ju inte mindre direkt ^^ haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0