Skynda fynda och taconight ;)

Ja nog faan har vi hunnit med mycket idag allt, jag min karl och självklart magen :P haha. Men gosse så varmt det varit, varför åka utomlands liksom? Jaja skit samma så åkte vi till köpis så hjärtat fick sig en rejäl haircut och jag fick mitt silverbalsam som det tydligen skulle vara så mycket bättre än shampo, ja man får väl lite på experterna. Så nu ser min man lite mer "välvårdad" ut, som jag älskar den karln spelar det ingen roll hur han har håret så länge han inte rakar av det helt. HAHA!!!! Hur som kom carro dit så drog vi iväg på några loppisar, så vi fynda en del. :) Barnböcker, gardiner och matta till lillemans rum, några sällskapsspel och lite annat smått och gott. Hann förbi skohuset också så jag fick köpa nya fake uggs, duger åt mig så nu har jag skor som borde täcka hela hösten och vintern, eller? ;) Ohh johan blir så glad på mig varje gång jag kommer hem med nya skor, fast idag betalade han dom självmant, måste varit för dom är gjorde i norge ;) haha. Efter vi var klar med all shopping så åkte vi hem till svärisarna, visa upp oss lite och fika och sedan vidare mot robert och snacka lite goja, alltid lika trevligt ;)

Ett minne blott ;)


Nu ska vi snart packa in oss i bilen igen och bege oss ut mot rörberg, blir tacokväll och massa sällskaps spel :) Kommer nog bli riktigt trevligt och skönt att inte bara sitta hemma en lördagskväll. Johan ska passa på att ta någon öl och jag kanske borde ha med mig någon god saft mammsen gjort? Hum får se.
Imorgon skulle vi ju ha lämnat tillbaka mammas bil men eftersom hon inte vill att jag ska stå utan så ska vi ha den kvar på order av henne utifall det händer något och vi måste åka in, gullig sådär min mamma :D
Så imorgon blir det städa, plocka i förrådet sen kanske jonas och camilla skulle kika in, återstår att se :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0