Seriöst?

Vad lider jag av? Snart kommer svaret vara sömnbrist då jag knappt sover något alls. Men hallå, vad gör jag vaken nu? :O Regnet piskar marken, det är mörkt och grått, en ren höstdag ser det ut som utanför. Man hade ju kunnat sova hur länge som helst, idag var enda dagen jag tänkte jag skulle passa på att sova då jag inte hade planerat in nått speciellt fören till kvällen. Jag blir galen på mig själv, sätter min snart ner på golvet börjar skrika och dra mig i håret :) haha.
Min kära sambo som ska tvinga sig iväg till jobbet, bli super blöt det första som sker på tapeten för dagen, han trynar som en gris medans jag inte ens gäspar :S Fan måste ha somna tidigt igår, något är det iaf. Men men lika bra att vänja sig om 3 månader ser man det som lyx när man fått sova nästan 7timmar på en natt ;)
Usch inte ens grannkatterna vill vara ute i detta väder, idag ska jag nog bara hålla mig inne och roa mig med aktiviteter i lägenheten om inte vädret ändrar sig dvs ;)
Ja nu har jag väl gnällt nog om att  jag vakna helt naturligt av mig själv, eller naturligt kanske inte men kissnödig var jag iaf. Junior har lärt sig de där med att ligga på :P
Jaha och nu då?



Håret fick sig en ljusare ton igår, dvs jag är tokblond i större delen av skallen :O Måste också göras något åt det, vill ju ha någon väldigt ljus brun och ljusa slingor :) får se vad man kan tänkas hitta på? ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Såg ditt inlägg i forumet på MinBebis! Jag bor i Gävle och är gravid beräknad till 13/9. Känner bara en till som är gravid i närheten (jag är ganska nyinflyttad ifrån Umeå). Hör gärna av dig om du vill till min mail! :)

2011-08-22 @ 13:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0