Att klippa en pudel

God förmiddag på er där ute, solen skiner och ser ut att bli en hemskt varm dag vilket inte fallen en gravid Ina i samken. Fan visst tycker jag om sol och värme men inte med 7-8kg+, en jätte mage, vätskefylld kropp och sviktande humör. Fan kunde ha fått vara lite svalare, grått och solen hade kunna lyst med sin frånvaro. Men jag har väl inte rätt att önska solen från er andra som kan njuta, förmodligen en av dom sista riktigt härliga dagarna sommaren 2011.

Min kära sambo ska göra sig ett besök hos frissan och hoppas på det bästa, kan dom göra något åt hans långa hårsvall eller blir han helt kal innan det är klart. Är lite orolig över detta möte men men får hoppas på det bästa och att frissan vet vad hon håller på med, hatar att slänga pengar i sjön liksom. Sen ska vi förbi elgiganten såg att dom hade en billig frys vilket vi är i extremt behov av en extra, fan kan aldrig storhandla eller göra storkok då våran lilla frysfjant knappt får plats med rostbröd ju :S Så hoppas det finns någon kvar till oss när vi kommer så vi får med den hem ^^
Om tid finnes ska vi försöka komma iväg på nå loppisar också, mysigt lördags/familje nöje, man kan ju fynda :)

Åhhhh magen börjar bli såååå stor så nu vet jag inte riktigt vad jag ska kunna ha på mig idag, sommarkläderna håller inte måttet riktigt längre för bulan.
Vi har även bestämt oss för ett namn, men det håller vi på tills han tittar ut, våran lilla prins :)
Förövrigt så kör han fotbollsmatch där inne och om jag var domare hade jag gett rött kort och bänkplats resten av säsongen, men jag har ingen talan gällande vårat yrväder denna gång heller, han gör som han vill, REDAN! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0