Valborg

Ber om ursäkt för min extremt dåliga uppdatering, tiden och orken har inte riktigt funnits där. Ska sammanfatta lite kort dom senaste dagarna

Torsdag:
Var till tandläkaren och fixade de sista fick nästa tid i november så nu har jag "lång ledigt" från dom om det inte händer något akut som måste fixas till dvs. Efter jag var där åkte jag hem till farmor och gratta henne som fyllde 80år, hon fick en jätte vacker blomma, lila med lila kruka. Glömde ju bort att äta den dan för var så mycket, så på vägen hem börja jag känna mig svag, yr och illamående. Läskigt att sitta själv och köra då, men det var bara sista biten hem. Skulle ha jobbat med Linda på flanös men så blev det inte vart så himla dålig. Blodsockret var i bott och jag hade ingen ork till något alls, svimfärdig och slut. Vart hemma bara... :(

Fredag:
Började dagen med intro 8-13 inför sommarjobbat. Gick bra och det kommer nog bli en bra sommar. Efter de åkte jag till Gavlegårdarnas kontor och skrev på uppsägning av lägenheten, får ju flytta in i nya den 1a juni så hoppas att det finns någon som vill ha min innan så vi slipper dubbelhyran där i 2 månader. Åkte hemåt så hämta jag upp bella så vi åkte och käka på M grillen sen vart de lugnt ett tag. Vid 20 tog jag med mig karl och hund ut till rörberg och satt barnvakt var hemma efter 3 någongång inatt.

Valborgsmässoafton (Idag)
Under dagen händer väl inte så mycket ta det lite lugnt och slappa. Vid 15 ska vi hämta upp sötaste Nova och ta med henne ut till hofors på grillkväll och sova över. Ska bli så himla mysigt, synd bara att de blåser så hemskt nu hoppas det avtar för annars blir det väl inge bra att grilla. Ja så ser väl dagen ut ganska lugnt och stillsamt, helt okej börjar ju få vanan inne att vara nykter på sista april, var jag förra året också :)


Hoppas ni får en jätte mysig kväll och ta det försiktigt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0