Vagn för knytet :)

Jag vet att det är på tok för tidigt att beställa vagn nu, är ju så himla lång tid kvar men vi har ju ändå börjat titta för det är ju så mycket pengar som kommer gå åt till alla prylar bäbis ska ha och behöver. Så vi har väl en plan på att köpa sånt som är lite dyrare pö om pö så det inte blir en shock summa som ska pungas ut på en gång. Kanske får vi lite hjäp till vissa saker men vi klarar oss nog bra själva också och kan köpa allt som behövs för egna pengar. Sen får man ju en massa presenter vilket är jävligt roligt och gulligt av våra vänner :) Tack för att ni tänker på oss och bäbisen :)
Har kollat runt på massor av modeller och priser men nu har vi hittat vagnen vi vill ha och förmodligen kommer köpa i framtiden för vagnen verkar jätte bra och priset är absolut överkomligt. :)

Barnvagnen Focus
Pris: 2995:-
bilderna är tagna från www.swekidz.se



Tycker att vagnen är tilltalande också för barnet kan ha den så länge den är ibehov av vagn och det tycker jag i mina öron låter jävligt bra iaf behöver man inte hålla på köpa massa vagnar för varje gång. Jag tror den kommer bli jävligt bra och passa oss och bebis perfekt :)


Kommentarer
Postat av: Mike

Trodde först det var en golfvagn :O

2011-04-08 @ 12:55:44
Postat av: erika

Finns fler modeller på annaaxel.se :) .. tänkte också köpa en sådan vagn men gillade inte sittdelen så vi ska köpa en annan :)

2011-04-08 @ 13:25:43
URL: http://eeriiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0