Underbart

Ja kan inte säga att det är annat än underbart när man slår upp sina blå på morgonen, soler skiner, man känner sig pigg och glad vilket jag verkligen gör idag. En underbar känsla. Har fått i mig mitt morgonkaffe och njutit av solen den lilla stund den när ballkongen :) Nu ska jag strax ta mig ut på morgon prommis med segaste hunden jag vet sen är dagen igång.
Ja vad händer idag då, ska iaf försöka få liv i bella så hon inte sover bort hela dagen, fick det som order av henne igår så det är bara att följa sen står färgning av hår och ögonbryn på schemat för dagenens måsten. Annars vet jag inte mycket som händer, städa lägenheten gjorde jag igår och tvätten tog min underbara sambo hand om så allt sånt är klart, känns skönt att slippa tänka på det.

I övrigt är det väl inte så mycket mer som händer just nu, återkommer senare med lite bilder kanske? ;P

Mitt hår ska bli hel svart igen ;) har även starka funderingar på att klippa lugg nu när jag ska klippa mig :) Tycker om att ha det och får mer liv i håret på nå sätt. Kortet är taget i slutet av april, början på maj 10


Kommentarer
Postat av: Elin - Blivande Mamma.

Ja precis, vi får se vad dom säger på UL :)

Vi har den 6 oktober.

Ska ni ta reda på könet? :)

2011-04-20 @ 11:51:04
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0