Ta mig på allvar för fan...

Har inte blivit nå blogga alls nu på någon dag, varken haft tid eller ork, I onsdags hann jag iaf med att träffa både emma, mös på hennes balkong och syrran följde jag med till köpis :) Hade en jätte bra dag.

Igår var det skola men det var bara repetition om en massa lagar sen sluta man, annso följde med mig till Trillin (café i ockelbo) så jag skulle hinna käka något innan tandläkaren. Men var inte så gott med kycklingpaj och var nog för nervös för att äta. Hur som följde jag med henne hem och J kom och hämta mig där så åkte vi till tandläkaren. Jag var helt inställd på att jag skulle få dra ut bägge tänderna sen skulle mitt lidande vara över så hur nervös och rädd jag än var bet jag ihop. Jaha hon proppa mig full i bedövning sen fråga jag hur allt skulle gå till vad hon skulle dra ut dom med. "dra ut dom sa hon?" Ja det var ju det jag sa när jag ringde i måndags att jag ville få ut dom så jag kunde börja äta igen. "Vadå de tog inte vi på allvar, så nu ska vi börja rotfylla i den du har met ont i" okej okej litar väl på dig då men innan de fick jag ännu mer bedövning. Men det gick förvånansvärt bra och fort nästa gång kommer det däremot ta låååång tid och då får jag nog lov att gå själv för första gången till tandläkaren. Är ju sjukligt rädd för just tandis :(



Nu ska jag ta och göra mig iordning lite och se vad dagen har att erbjuda mig, hoppas på finare väder nu när molnen invaderat himlen :(
 
Tagen igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0