Skin som den sol du är :)

Ja helt underbart väder ute idag, solen stekte imorse när jag satt på ballen med mitt morgonkaffe i hand, sådan fantastisk känsla måste jag säga, sommaren är snart här :) Ozzy var ivrig på att komma ut på prommis i det härliga vädret och njuter i fulla drag av att vara ny frissad, mammas lilla lurvtuss, (inte nu längre)
Somna visst på soffa igår, haha jaja har sovit hyffsat bra iaf och känner mig utvilad men det är nog ingen höjdare för min rygg, pension nästa? :O Haha

Igår hade jag iaf en jätte trevlig kväll ute hos Carro och Henke med god mat och mysigt sällskap. Sen agera jag lite fyllechaffis innan jag och ozzy åkte hem och avslutade en lååång dag.

Nu kommer nog carro snart så ska vi ta och åka ut till mammsen, vart ju inget i fredags då hon var dålig av pollen *stackars mamma* Men idag är hon bätte och vill ha besök av sin underbara gravida dotter med bästa vän :)

Måste få skriva att jag älskar dig verkligen min underbara Caroline Bror, tack för att du finns och alltid ställer upp på mig och min familj. Du är verkligen den bästa och tänker så mycket på min och johans bäbis, köper saker och fixar så vi får billigare. Inte bara sånt, att du kommer hit, tar dig tid med mig efter jobbet, skickar sms och ringer bara för att höra så allt är okej med oss, uppskattar jag så sjukt mycket :) Både jag, min familj och den kommande skatten vi väntar på ska skatta oss lyckliga som har dig i våra liv, allt de du gör är guld värt och jag kommer vara evigt tacksam för all din kärlek och stöd. Nu räcker inte orden till längre men hoppas du öäser detta och verkligen känner dig uppskattad som den underbara vän och människa DU är <3




Ikväll får jag äntligen mysa till det med min underbara karl som har varit hos sin mor hela helgen, men det har han nog behövt. Han har blivit ompysslad, fått kärlek som bara en mor kan ge och sömn som jag vet att det blir dåligt av här hemma. Jag vaknar ju tidigt och tycker visst att det är lite trist att vara vaken själv länge så då väcker jag ju honom fast han både vill och kan sova längre :( HUm de ska jag försöka bli bättre på.
Du är saknad älsklingen min, vi saknar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0