Pang så kom magen lite :D

Igår när jag skulle sova spände det som fan i min mage, lite läskigt faktiskt men men tänkte inte så mycket på det och somna. Imorse när jag vakna och skulle klä på mig märkte jag en jätte skillnad på min mage :D Haha snacka om att jag vart glad, visse det synns inte skit bra men johan såg ockse vilken stor skillnad det var bara från igår :) Känns jätte bra för har varit lite orolig nu när jag har ätit så sjukt dåligt under en länge tid och gått ner istället för upp. Men prata med en sjuksyrra idag och hon sa att det är ändå viktigast att dricka, visst jag kanske har fått i mig för lite näring nu under ett tag men bäbisen tar ju näring från fetter i kroppen så den får vad den behöver. Kändes otroligt skönt att höra och känner en lättnad måste jag säga. Jaja idag går jag med ett leende på läpparna och kollar in min mage varje gång jag går förbi spegeln :D
Måste lägga upp bilder får se om ni ser någon skillnad :D Men veckans mage kommer som vanligt 14+5 alltså på fredag :) Vill göra så för har tagit dom andra bilderna just då så det vill jag fortsätta med :)

magen v.15 (14+2)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0