Måndag+helg

Ja då var det ny vecka igen då, tycker tiden går rätt fort. Har varit ute på lång prommis med Ozzy så han verkligen fick göra ifrån sig många gånger. Har fixat till mig lite lätt så ska jag snart ta bussen till fba och emma :) Undrar va vi ska hitta på då? Blir väl lite fika och skit prat förstår jag ;) Blir väl inte där allt för länge, lämnar ozzy hemma så då måste jag ju hem till honom sen ska det pluggas lite innan J kommer hem.
Sen blir det nog bara lugnt resten av dagen skulle jag tro får se om bella tittar förbi :) Var längesen nu..
Solen börjar kika fram lite och himlen börjar bli blå så nu hoppas jag på vackrare väder resten av dagen :D


Helgen har varit bra iaf, men synd på blåsvädret i lördags när vi var på marknad men men solen sken iaf men varmt var det ju inte. Igår var vi till Fba och kolla på lägenhet men den var verkligen inte vad vi tänkt oss så den tacka vi nej till. Hum får se om vi hittar något vi vill ha, hoppas hoppas stpr 1a på en 3a till i fba som har klädkammare så hoppas verkligen på att den passar oss bättre.
Annars så var carro, henke och ungarna på besök igår annars hände det inte mycket alls. Titta såklart på BB live till det vart de chips och dipp och satan va gott de var :) sen skulle vi försöka sova men då slog min ena tand till och börja jävlas så vart en sen natt för mig :( Men inget jag känner av nu men det kommer väl förstår jag.

På marknaden i viken, hjärtat kasta pil och vann en hammare till Lucas men när han skulle kasta ner troll och vinna en nalle till mig gick det inte lika bra :P Sötnosen min :) Thed fick vara med på bilden han med :)

Robert och Jullan :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0