Klockan fem hos mig..

Ja som taget ur typ halv åtta hos mig vart denna kväll :) Så himla mysigt de var med tända ljus, trevligt sällkap, bra musik och självklart super god mat. Tyckte de var så kul för dom drack olika viner till varje rätt och till efterrätten vart det någon söt sprit shot, själv drack man bubbelvatten med smak av citron funka lika bra det och hade minst lika trevligt.



Förrätt: toast med västerbottenost och smörstekta kantareller

varmrätt: Lövbiffgryta med pressad potatis

Efterrätt: Limetårta med passionsfrukt och bär

3 mätta och belåtna och 2 som börjar bli smått berusade :)


Kvällens Mats, Linda och Ina :)


Nu ska jag kura med min bästa Johan <3

Hoppas ni alla haft en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0