Jag skriver vad jag vill!

Jag tycker att när man har en blogg så skriver man väl i den vad man vill och om vad man vill, ingen som läser ska väl behöva störa sig på det och om någon gör det ja men sluta läs då slipper du huvudbry. Min statestik har ökat drastiskt dom senaste veckorna och är många som är nyfika på vad jag skriver. Har tänkt på de lite, nu är det väl mycket om mig, mitt liv och graviditeten vilken många kanske tycker är tråkigt. Men vadå det är ju en stor sak för mig och här kan jag skriva ut det jag känner och gör. Har ju inte allt för mycket som händer just i mitt liv förutom det så om du tröttnbat på mitt vardagliga tjat så sluta läs för jag kommer fortsätta tjata :P

Har himla mycket tankar om och på framtiden just nu, det har börjat ljusna mer och mer hur jag vill att de ska se ut och jag vill bara det bästa för mitt barn och jag ska försöka göra llt jag kan för att han/hon ska få det jätte bra. Även om det ibland menas att jag måste göra vissa saker jag kanske inte riktigt vill eller hade rtäknat med men måste göra dom ändå det är vad man gör som förälder.

Nu ska vi snart flytta och hoppas innerligt att vi kommer trivas sjukt bra där i vårat nya hem :D Sen att jag lovat mig själv att aldrig bo där igen så är det de bästa just nu sen hur långvarig man bli återstår väl att se men jag hoppas det kommer funka jätte bra och att jag kommer trivas. Känns som vissa saker är så svåra nu och känslorna kommer som jag känner nu snart svalla över. Skulle behöva komma bort ett tag för att få binda ihop alla tankar och funderingar. Allt blir inte alltid som man tänkt sig och den som lever får se.

Ja nu vart det väldigt mycket "babbel" om konstiga saker kanske men ville få ur mig lite så därför är det lite luddig, men ni ska veta att det är luddigast för mig. Nu ska vi snart göra oss klar för att åka hem till min älskade mamma och som jag längtar efter henne. Har fan inte träffat henne på typ 2 månader :( Hatar när de går så lång tid även om vi pratar i telefonen ofta är det ju inte alls samma sak. Jaja nu ska jag iaf få komma dit och hon ska bjuda på middag :D tycker inte jag är helt fel, ozzy kommer älska att komma hem dit igen :)


Lägger även upp vilka bilder jag vill och jag är sjukt nöjd över min gravida kropp och jag älskar den, man ska aldrig skämmas över sig själv och acceptera sig själv. Kan du inte ta det, to bad for you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0