Himlen är oskyldigt blå

Men nog har det regnat på rätt bra på morgonen, men nu ville solen komma fram och skina så underbart vilket man inte blir besviken på.

Hade iaf en super bra dag igår, första var jag med bella ute i hennes pappas stuga, sola, gula med Albin (hennes lillebror 5 månader) och fick jätte god mat. Super fint där ute och en lugn känsla fick man i kroppen. Jaja hur som lyckades jag väl bränna mig en del, kände inte de då det blåste lite lätt från vattnet. Men idag är det bättre och den bruna färgaen börjar ta över den röda tonen :) När jag kom hem därifrån kom Nicklas och hämta mig så fick vi uträtta lite ärenden, umgås och prata :) Vi var ut till Carro och hämtade hem barnstolen hon fixat till oss, jätte fin TACK gumman och TACK Nicklas som körde hem den till oss :) Vilka underbara vänner man har.
Utsikt i Hedesunda :)

Syskon duon som det bara är sådär en 21år imellan :)

Skönaste och sötaste Albin i mina solglasögon, gounge <3

Sitter och njuter bara :)


Idag så ska jag inte göra allt för mycket under dagen vad jag ven men ikväll från 17-20.30 har jag min första av 3 intro pass till nya sommar jobbet. Tycker det ska bli jätte kul och spännande så man vet vad man har att vänta dom närmaste månaderna. :)

Fick ett jobbigt besked, min farfar somnade in i sin sista vila igår efter en tids sjukdom så skönt för honom att det inte blev mer utdraget och slappa lida mer. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0