dagen...

Japp direkt när dom öppna hos BM så ringde jag och ville försäkra mig om penicillinet jag fått var okej och det var absolut ingen fara att ta de, ett av de äldsta penicillinen så nu känns det bättre för jag har verkligen sjukt ont och är så fint svälld i kinden :P.
Idag ska jag in till stan om dryga timmen, möta upp Linda för lite mys, hämta ut penicillinet, anställningsintervju sen förbi PFV med alla mina anställningsbevis som har blivit ett par genom åren. Efter trippen till stan blir det hem och städa av en snabbis sen kommer nog Melle om allt går som det ska. För längesen hon och jag träffades nu :( Får se vad vi hittar på för bus.
Ja det är väl hur planen för dagen ser ut.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0