AKUT!!!!!!!!!!!!







Fy fan ännu en sömnlös natt med tandvärk :( Men nu är det verkligen illa ena kinden har vällt och är så ömt och har så ont att jag knappt kan gapa och då ska vi inte prata om hur ont det gör att borsta tänderna :( Så direkt när tandläkaren öppnade så ringde jag och fick akut tid först kl 13 sen ändra dom sig till mellan 15-16 för den tiden var tydligen längre. Hoppas dom kan göra någon, vart snack om penicillin och tömma var som förmodligen lagt sig under tanden så sticka hål på det så det får sippar ut, snacka om äckligt :( Men jag gör fan vad som helst för att slippa denna värk, vara utan sömn, knarka värktabletter och fylla små påsat med hetvatten och lägga mot kinden. Inatt kan jag säga att det gick ett par påsar till just de och dom vart fint utspridda i lägenheten då jag inte kan sitta still när jag dår sådär ont :(
Men som sagt hoppas på lindring snart nu. Gjort mig klar så jag kan hoppas på bussen.

Måste bara säga GRATTIS till mina kära vänner Jonas och Camilla som idag firar 7år <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0