Skola och frissan

Yes idag är det back to school en sväng för att göra hjärt & lung räddning så ingen praktik idag tror jag iaf? Blir rätt lugnt. Halv 5 ska jag vara hos frissan och dona till skatboet jag har i skallan just nu känns det som. Och jag hoppas verkligen på bra resultat.

Gårdagen var ju så lyckad ända fram till den extrema huvudvärk som slog till som en bomb i skallen :( Hade så sjukt ont. Sov från klockan var 19 tills idag, då är man helt färdig iaf. Vakna en sväng vid 3, upp och satte på mig pjyamasen sen sova jag helt enkelt bara vidare. Inge kul hela den fina kvällen var förstörd ;(
Känns som att jag ska försöka ta igen den nu ikväll, sitta på balkongen och mysa sönder mig själv, hoppas vädret är super bra då bara.

Imorgon är det tillbaka på praktik, jobba 7-16, torsdag är jag ledig sen jobba hela helgen. Men de var absolut inte så illa som jag först trodde de var med tiderna till helgen, vart glatt överraskad iaf (: Det kan man behöva ibland.

Nu ska jag göra mig klar bussen går kl 9 då vi börjar så blir ca 30 min sen men vafaan de ska jag väl hinna ta igen ;)

Have a nice day sweet´s ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0