Livet som 23åring

Ja lite har väl hänt sen sist, har jobbat som en dåre, fyllt år, midsommarfirande och lite annat smått och gott :) Måste ju säga att de var inte så hemskt att fylla som jag trodde, dagen var så mysig. Jobba först 7-16 sen hem svira om så kom tobbe och hämta mig så åkte vi till carro och henke :D Och min lilla söta Elin följde med och förgyllde kvällen oxå, hur mys som helst ^^ <3 Vi åt gott, drack gott och spela brännboll som förövrigt mitt lag förlora ;P Men men de var ingen som hängde läpp över de, kul som fan ändå :D Riktigt jävla mys, blanda sista groggen strax efter 3 på natten så höll vi igång tills typ 5 ^^ Såååå bäst :D Fick så fina presenter, TACK <3 Nästan alla mina favvoriter var med några jag sakna lite extra de var ju Nelson <3, Linda <3 och Helen <3 Emma <3 ;( Men får ta igen de med dom sen ^^ Sommaren är ju inte över ännu.

Idag har jag varit ledig, undrar om frida saknade mig på jobbet? Imorgon ska jag jobba 7-16 och hon är ledig, de suger ju så trist när hon inte är där ;( Alltid mys på raster och kvällar när hon kommer över till mig :) Men imorgon ska jag göra 8a timmar utan henne men på lördag kör vi delat båda två. 7-12 och 16-21. Då när vi är lediga ska vi hem till Frida för hon fyller nämligen 20 så vi ska hem dit och fika :) Ska bli trevligt ^^ Annars händer väl inte allt för mycket skulle jag tro? Rätt lugnt.

Du är speciell och får mig att må så bra, önskar att du förstod mig bara. Känns så svårt när de kan vara så lätt. Ibland är de så bra och andra stunden känns allt så jävla konstigt. Ska jag sluta tänka och bry mig? De verkar ju inte funka för då blir ju du lika. :( Jag vet inte alls hur de kommer att bli ända jag vet att de kan inte bara vara jag hela tiden.
Visa ditt intresse eller så kan jag garantera att du förlorar mitt!!!!!!!


Bilder från den senaste tiden

@ Work på min födelsedag innan jag bytte om :D

Midsommar & Födelsedags fin ^^

Söta T (:

Thed <3

Shopping <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0