Lika barn leka bäst, eller?

Ja nu har verkligheten kommit ifatt mig iaf, idag går jag på sommar schemat på Bysjöstrand, börjar med 14-21.15 så det är väl helt okej. Så från idag och 9 veckor framåt ska jag slita, men är faktiskt ledig en del oxå så det är skönt som fan. Idag är ju vädret de sämsta oxå men har en feeling att så kommer de ju inte vara alla dagar jag jobbar, de som är skönt att jag har mycket tidiga pass så slutar 13, 14.30 eller 16 så då hinner man ju njuta lite kanske av den underbara solen som man vill ska skina och värma under sommar månaderna,
Annars så har jag inga planer direkt för sommaren, funderar väl på en hotell weekend nått tag, leksand sommarland, någon kryssning och kanske Danmark? Vi får se vad som händer och vad pengarna kommer gå till.

Nästa fredag, midsommarafton fyller jag 23år och paniken börjar komma, vad har jag gjort med mitt liv, jag börjar bli gammal och framtiden då? Har ju inte pluggat klart ens, 1år kvar och vad vill jag efter de? Hur kommer min livssituation se ut, vilka kommer finnas i mitt liv och vad är mina drömmar och mål? Ja livsfrågorna är många och inte några svar, haha ta dagen som den kommer hoppas väl jag på då ;) Men drömmar och mål är alltid en lycka och då har man något att sträva efter och sikta på :)

Näe dags för en kopp kaffe, en cigg sen fixa till mig lite innan jag måste åka till Ockelbo bussen går 12 så måste kanske skynda mig lite ;) Tänker på min underbara Carolin Bror som är nere i Katrineholm och gör yrkesprov, hoppas att allt går som de ska, älskar dig min kära vän <3

PUSS hej ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska se att allt ordnar sig, 23år snart, du är ung :) så de där löser sig

2010-06-17 @ 22:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0