Night before takeoff ;)

Näe nu orkar jag inte tröka de där nå mer i mitt huvud, de blev fel och fanns tydligen inget jag kan säga eller göra för att de skulle bli bra igen. En sån skit sak kunde sabba så mycket visste jag inte. Men men som sagt de var inte mitt val så nu finns inget mer att göra.

Gårdagen var den sämsta på mycket länge, mådde så sjukt dålig hela jävla dagen :( Inget vidare alls. Trodde inte jag skulle kunna sova när de väl blidde natt men ack så fel jag hade, tvär dog ju ;) Skönt va ju de iaf annars hade de blivit jobbigt. Idag ska man packa väska, försöka ta sig in till stan och göra lite nytta sen blir det nog film mys ikväll som de ser ut :D Skönt att ha saker att göra hela tiden :P
Imorgon åker vi, som faan va kul de ska bli. Men oroa er inte datan får följa ed så helt off blir jag ju inte fast de beror ju på om mottagning finns oxå :)

Skriver mer ikväll :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0