En stund på jorden!

Ja man har sog sagt inte lång stund på jorden så man ska ta vara på den tid man har för man vet att den kommer ta slut men inte när?
Livet är för kort för att man ska kaste bort dagar genom att vara sur och grinig, allt som händer gör ju de av en mening även de som är dåligt. En vän som amn trodde var en vän högg en jävligt hårt i ryggen men inte fan går jag och gråter över de. Är hennes problem, hatar sprit jävla fylle tjaffs :S Jag vet att jag kan överdriva och bli jävligt less men vafaan jaja, inte ett dugg bättre du heller. Men skit samma vi hörs väl aldrig mer som det ser ut.
Så den här helgen vart man två vänner kortare, men sånt är livet. Önskar dom båda all lycka och välgång i livet.
Nog om det. :)
Jobbet går bra men är sjukt varmt om dagarna, knappt så man härdar ut :( Men men bara att bita ihop
mitt schema för den närmsta tiden
mån 7-16
tis 7-14.30
ons 7-14.30
tors ledig
fre 7-16
lör 13-21.15
sön 7-21
mån 7-13
så jag vet vart jag kommer befinna mig den närmsta tiden :P

Men har ju något att se fram emot :D Helgen v.29 så ska man följa med familjen eckerman/bror till Leksand sommarland. Stugan är bokad och klar så vi åker på fredagen och hemme igen söndag, som jag längtar. Ska bli helt underbart att få komma iväg en bit, får se om det blir örebro helgen efter? Kan bli spännande ^^ Vill ha den helgen nu, nu, nu :D Men mycket jobb som ligger före bara men de ska nog gå bra :)

Nu ska jag ta och packa väskan för att ge mig iväg någon dag orkar inte vara hemma :( Vet inte riktigt men någon känns fel, vet inte vad de är men har en konstig mag känsla. Men man måste våga chansa för att man ska finns lyckan. Men ska inte alltid låta hjärnan styra utan man ska våga lyssna på sitt hjärta och de ska jag verkligen försöka med nu och hoppas på det bästa :D

Somliga säger att vi lever i evighet, fast döden är det sannaste dom vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0