Äkta kärlek finns bara på film, eller?

Ja man vill väl ha de sådär sjukt mysigt som på film, sen känna känslan av att sväva på rosa måln. Vissa är så sjukt såld på sånt skit så dom hittar ju ingen som duger så står dom där ensam. Men känner man bara glädje, trygghet och känslan av att inte vilja vara utan den andre så ska man hålla jävligt hårt i de man har. Känns de så kan de ju inte annat än bli bättre. ;)
Kanske en dag att någon vill hålla mig så hårt? De återstår att se ingen ide att lägga någon energi på nått som varit eller komma ska :)

Nu kommer snart en liten sötnos hem till mig så följer jag med bort ett tag får se om eller när jag kommer hem igen. pännande, spännande ^^ Hade vela träffat en speciell idag men de gick ju inget vidare men men nu skiter jag fan i dig helt kan inte bara vara från ett håll. hoppas ditt liv blir bättre.

Åhh dåligt varmt de är på jobbet men fyfaaan va väääääärt nästa 25e ^^

Dig kan jag alltid lita på min älskade vän <3 Som du betyder för mig, älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0